W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju interesanci tut. urzędu będą obsługiwani wyłącznie w formie elektronicznej, telefonicznej, lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Od dnia 19 marca 2020 r. (czwartek) Starostwo Powiatowe w Suwałkach będzie nieczynne dla interesantów do odwołania. Natomiast nie ma przerwy w pracy. Kontakt z pracownikami jest możliwy wyłącznie w ww. formie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Wykaz bezpośrednich numerów telefonów podany jest na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Suwałkach (tutaj).
W siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach przy ul. Świerkowej 60 w Suwałkach - w przedsionku budynku znajduje się skrzynka na pocztę, w której można pozostawić wnioski, podania, dokumentację i inną kierowaną do Starostwa korespondencję. Na zostawionych dokumentach należy wpisać swój nr tel. celem ułatwienia kontaktu w danej sprawie.
Zachęcamy do załatwienia spraw przez ePUAP - Profil Zaufany. Jest to bezpłatna platforma do kontaktu z różnymi urzędami, link do tut. urzędu:
Żeby skorzystać z platformy ePUAP, trzeba założyć profil zaufany. Profil Zaufany umożliwia potwierdzenie tożsamości jego posiadacza w usługach publicznych w internecie; pozwala też podpisywać pisma w postaci elektronicznej kierowane do podmiotów publicznych. Podpis potwierdzony profilem zaufanym podobnie jak kwalifikowany podpis elektroniczny skutecznie zastępuje w kontaktach z podmiotami publicznymi podpis własnoręczny.
Obecnie profil zaufany ePUAP można założyć za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Ponadto informujemy, że za pomocą portalu: Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia oraz platformy OBYWATEL.GOV.PL można bez wychodzenia z domu załatwić wiele spraw urzędowych.
W szczególnych przypadkach, po wcześniejszym umówieniu się, będzie możliwa wizyta w Starostwie Powiatowym w Suwałkach.