Badanie słów kluczowych jest proste do przeprowadzenia, jeśli wiesz od czego zacząć.
Zacznij od szerokich tematów
Najłatwiejszym sposobem na rozpoczęcie analizy jest zidentyfikowanie ogólnych terminów związanych z Twoją działalnością. Przykłady obejmują rodzaje produktów, rodzaje usług lub informacje o tym, co robisz.
Jeśli prowadzisz warsztat samochodowy, frazy obejmowałyby: części samochodowe, naprawa samochodów, mechanicy w Bydgoszczy itd. Wymień ich jak najwięcej, ponieważ dadzą Ci one kategorie potrzebne do dalszej burzy mózgów na bardziej szczegółowe słowa kluczowe.
Filtrowanie w dół do szczegółów
Gdy masz już swoje szerokie tematy, możesz wwiercić się w szczegóły za pomocą słów kluczowych o długim ogonie. Te mają tendencję do być bardziej szczegółowe. Trzymając się z warsztatu samochodowego, przykłady dłuższych słów kluczowych ogona to: silnik samochodowy hałasuje, wyciek oleju samochodowego, części do Opla Corsy itp.
Te dłuższe frazy są pomocne, ponieważ pozwalają odkryć, o co pytają Twoi potencjalni klienci. Możesz ich użyć, aby zapewnić niuanse dla swoich szerszych tematów, więc odpowiadasz na wszelkie możliwe pytania. Są one również pomocne w inspirowaniu tytułów treści, które jeszcze dokładniej analizują zapytania. Sprawdź pozycjonowanie Bydgoszcz
Wykorzystaj dane
Nie wystarczy burza mózgów, aby stworzyć własne słowa kluczowe, czyli takie, które są specyficzne dla Twoich produktów i usług. Musisz pogodzić się z tym, że terminologia i słowa są reprezentatywne dla tego, czego faktycznie szukają Twoi klienci. Mnóstwo narzędzi jest dostępnych, aby pomóc z funkcjonalnością, aby odkopać wolumeny słów kluczowych, aby zobaczyć, jak często terminy są wyszukiwane lub znaleźć więcej słów kluczowych. Poniżej wymieniliśmy kilka z naszych ulubionych.