Jak analizować słowa kluczowe?

2 min czytania
Jak analizować słowa kluczowe?

Jak analizować słowa kluczowe?

Badanie słów kluczowych jest proste do przeprowadzenia, jeśli wiesz od czego zacząć.

Zacznij od szerokich tematów

Najłatwiejszym sposobem na rozpoczęcie analizy jest zidentyfikowanie ogólnych terminów związanych z Twoją działalnością. Przykłady obejmują rodzaje produktów, rodzaje usług lub informacje o tym, co robisz.

Jeśli prowadzisz warsztat samochodowy, frazy obejmowałyby: części samochodowe, naprawa samochodów, mechanicy w Bydgoszczy itd. Wymień ich jak najwięcej, ponieważ dadzą Ci one kategorie potrzebne do dalszej burzy mózgów na bardziej szczegółowe słowa kluczowe.

Filtrowanie w dół do szczegółów

Gdy masz już swoje szerokie tematy, możesz wwiercić się w szczegóły za pomocą słów kluczowych o długim ogonie. Te mają tendencję do być bardziej szczegółowe. Trzymając się z warsztatu samochodowego, przykłady dłuższych słów kluczowych ogona to: silnik samochodowy hałasuje, wyciek oleju samochodowego, części do Opla Corsy itp.

Te dłuższe frazy są pomocne, ponieważ pozwalają odkryć, o co pytają Twoi potencjalni klienci. Możesz ich użyć, aby zapewnić niuanse dla swoich szerszych tematów, więc odpowiadasz na wszelkie możliwe pytania. Są one również pomocne w inspirowaniu tytułów treści, które jeszcze dokładniej analizują zapytania. Sprawdź pozycjonowanie Bydgoszcz

Wykorzystaj dane

Nie wystarczy burza mózgów, aby stworzyć własne słowa kluczowe, czyli takie, które są specyficzne dla Twoich produktów i usług. Musisz pogodzić się z tym, że terminologia i słowa są reprezentatywne dla tego, czego faktycznie szukają Twoi klienci. Mnóstwo narzędzi jest dostępnych, aby pomóc z funkcjonalnością, aby odkopać wolumeny słów kluczowych, aby zobaczyć, jak często terminy są wyszukiwane lub znaleźć więcej słów kluczowych. Poniżej wymieniliśmy kilka z naszych ulubionych.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

suwalkinews_kf