Wirtualne biuro w Warszawie stanowi rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie chcą ponosić wysokich kosztów, związanych z wynajmem lokalu dla swojej firmy, a przy tym zdają sobie sprawę z wagi prestiżowego adresu, który ma ogromne znaczenie dla wizerunku marki. Na czym polega usługa, kto powinien z niej skorzystać oraz jakie są zalety takiego rozwiązania?
Co kryje się pod pojęciem wirtualnego biura w Warszawie?
Nie każda firma chce zdecydować się na wynajem osobnego lokum – często jest to rozwiązanie nieopłacalne, a przy tym niepotrzebne. Posiadanie stałego adresu w reprezentacyjnym miejscu jest jednak ważne dla wizerunku marki. Sposobem na pogodzenie tych dwóch warunków jest wirtualne biuro w Warszawie – specjalna usługa dla przedsiębiorców, która pozwala korzystać z prestiżowego adresu bez konieczności wynajmowania lokalu.
Działanie usługi jest proste – klient wybiera jeden z czterech dostępnych pakietów i może cieszyć się adresem w centrum Warszawy do swojej dyspozycji oraz dodatkowymi usługami, związanymi z prowadzeniem biura na odległość. Adres może mu posłużyć do rejestracji swojej działalności oraz jako adres do korespondencji firmowej. Można wykorzystać go także na materiałach reklamowych i informacyjnych, np. na ulotkach, wizytówkach czy stronie internetowej.
Co znajduje się pod wynajętym adresem? Elegancka kamienica, w której znajduje się przestrzeń biurowa, sekretariat oraz sala konferencyjna. Budynek jest obsługiwany przez wykwalifikowanych pracowników, świadczących usługi związane z wirtualnym biurem w Warszawie. Założeniem całego projektu jest stworzenie miejsca, pod którego adresem może funkcjonować firma klienta – a przy tym nie będzie on musiał się w nim pojawiać, co daje możliwość swobodnego prowadzenia swojej działalności z innego miasta, a nawet zza granicy.
Co składa się na usługi wirtualnego biura w Warszawie?
Możliwość korzystania z adresu w centrum Warszawy to tylko część usługi – dodatkowo klient zyskuje wiele narzędzi i pomocy, które pozwolą mu prowadzić firmę na odległość. Należą do nich:
- Kompleksowa obsługa poczty firmowej – przedsiębiorca może korzystać z adresu do korespondencji ze swoimi klientami. Znajdujący się na miejscu sekretariat zajmie się odbiorem poczty (wraz z przesyłkami kurierskimi i z wymaganym potwierdzeniem odbioru), jej przechowywaniem, informowaniem o jej odbiorze, przesyłaniem pocztą e-mail skanów zawartości listów na życzenie klienta oraz zbiorczym wysyłaniem wszystkich paczek i listów pod wskazany adres.
- Udostępnienie wyposażonej, eleganckiej sali konferencyjnej, wraz z jej obsługą – przedsiębiorca może z niej korzystać w wyznaczonym wymiarze czasu, by organizować spotkania biznesowe pod adresem swojej firmy.
- Obsługa prawna – przedsiębiorca zyskuje także możliwość skorzystania z profesjonalnej pomocy prawnej, świadczonej przez doświadczoną kancelarię adwokacką.
Dzięki tym wszystkim usługom, właściciel firmy nie musi pojawiać się na miejscu, chyba, że jest mu to potrzebne – np. w celu przeprowadzenia spotkania biznesowego w sali konferencyjnej. To, jakie usługi będą udostępnione, jest zależne od wybranego przez klienta pakietu – każdy z nich zawiera inny zestaw usług, co pozwala dobrać opcję najbardziej odpowiadającą potrzebom i oczekiwaniom, a także najbardziej korzystną pod względem finansowym.
Kto powinien zdecydować się na wirtualne biuro w Warszawie?
Usługa wirtualnego biura w Warszawie jest skierowana do wszystkich przedsiębiorców, którzy nie chcą wynajmować lokalu dla swojej firmy. W wielu przypadkach opłaty czynszowe są zbyt dużym miesięcznym kosztem, stanowiącym spore obciążenie dla budżetu. Z usługi najczęściej korzystają freelancerzy, małe, często jednoosobowe firmy i start-upy. Jest to także opcja popularna wśród firm, które nie potrzebują do swojego funkcjonowania biura, np. sklepów internetowych czy przedsiębiorstw pracujących zdalnie, np. agencji reklamowych i SEO.
Zalety wirtualnego biura
Do największych zalet wirtualnego biura w Warszawie należy przede wszystkim oszczędność – klient nie musi ponosić wysokich kosztów wynajmu lokalu ani związanych z tym rachunków. Koszt usługi jest bardzo niski i nie sprawi problemu nawet początkującej firmie. Ogromną korzyścią jest także możliwość zbudowania solidnego wizerunku marki, który pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji dzięki prestiżowemu adresowi w centrum stolicy.