Suwalscy Radni – choć nie jednogłośnie – przyjęli Strategię Promocji Suwałk do roku 2027 z perspektywą do roku 2030. Nad dokumentem pracowali mieszkańcy naszego miasta, którzy na co dzień zajmują się między innymi marketingiem w suwalskich firmach lub organizacjach czy instytucjach. Prace nad dokumentem trwały kilkanaście miesięcy.
- Formuła opracowania tego dokumentu była bardzo ciekawa, innowacyjna. Zgodzili się go stworzyć mieszkańcy Suwałk na co dzień pracujący w różnych suwalskich firmach, a zajmujący się marketingiem. Bardzo im dziękuję za to, że podjęli te wyzwanie. Ich praca to swego rodzaju wolontariat na rzecz Miasta, a to tym bardziej budujące, że te osoby chciały się tego podjąć – powiedział chwilę przed głosowaniem Czesław Renkiewicz, Prezydent Suwałk.
Ponad roku poprzez cykliczne spotkania zespołu wypracowywana była idea promocji naszego miasta. Pomysłodawcą takiego rozwiązania był Kamil Klimek, Radny Rady Miejskiej.
- Osoby należące do zespołu poświęcały swój prywatny czas pracując na rzecz miasta. To budujące, że mamy w Suwałkach takich specjalistów, którzy czuli się na siłach by podjąć się napisania takiego dokumentu – mówił Kamil Klimek.
W skład, zespołu weszli:
- Kamil Klimek – przewodniczący;
- Eliza Kupich - sekretarz;
- Daniel Bobrowski;
- Dariusz Bogdan;
- Sylwia Ciszewska;
- Krzysztof Dawid Kowalewski;
- Paweł Krzemiński;
- Agnieszka Małka;
- Wojciech Pająk;
- Adrian Pietraszkiewicz;
- Kinga Pietrzak;
- Krystian Rolka;
- Adriana Sadowska;
- Justyna Siedlecka-Dziemian;
- Marta Suchocka-Rolka;
- Kamil Sznel;
- Tomasz Szyszko;
- Karol Marcin Świerzbin;
- Aneta Wiewióra;
- Emil Zagórski.
Strategia Promocji Miasta Suwałki do r oku 2027, z perspektywą do 2030 r. została przy gotowana z myślą o realizacji kompleksowego i szeroko zakrojonego programu działań promocyjnych miasta. Dokument jest kontynuacją założeń Strategii Promocji Miasta Suwałki na lata 2016-2020. Należy podkreślić jednak, że od przyjęcia Strategii Promocji Miasta Suwałki na lata 2016-2020, w sferze komunikowania się samorządu z mieszkańcami, turystami czy inwestorami zmienił się zarówno sposób w jaki się komunikujemy, jak i adresaci, czyli odbiorcy i jednocześnie uczestnicy miejskiego dialogu.
16 Radnych zagłosowało za przyjęciem dokumentu, 7 wstrzymało się od głosu.
Ze Strategią można zapoznać się pod TYM ADRESEM.