Centrala IP jakie usługi wchodzą w jej skład?

3 min czytania
Centrala IP  jakie usługi wchodzą w jej skład?

Centrala IP to jedno z tych nowoczesnych rozwiązań, które dedykowane są przedsiębiorcom, chcącym w XXI wieku osiągać sukcesy i rozwijać się na każdym polu. To system telekomunikacyjny dostępny w chmurze, zapewniający wiele możliwości wszystkim przedsiębiorcom dzięki niemu możliwe jest stworzenie efektywnej komunikacji wewnątrz firmy, a także poprawienie obsługi klientów. Sprawdźmy jak to możliwe i jakie usługi otrzymasz, decydując się na taką wirtualną centralę.

Centrala IP a oszczędności

Zanim jednak przejdziemy do konkretnych usług, warto powiedzieć coś więcej o samej centrali. Jest to szereg usług telekomunikacyjnych, oferowanych przez operatora w chmurze i z każdego miejsca na świecie, co pozwala Ci korzystać z niej nawet poza biurem. Centrala IP, jak np. http://www.spikon.pl/wirtualna-centrala/, umożliwia Ci więc wdrożenie telefonii VOIP, bez konieczności tworzenia własnej centrali i inwestowania w specjalistyczny sprzęt. Dzięki temu oszczędzasz, a do tego możesz wykonywać o wiele tańsze niż dotychczas połączenia zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i na zewnątrz. Wynika to z faktu, że telefon VOIP działa w oparciu o łącze Internetowe, a to okazuje się być rozwiązaniem o wiele tańszym, niż korzystanie z tradycyjnych pakietów, oferowanych przez operatorów telefonii stacjonarnej czy komórkowej.

Wirtualna centrala pozwala Ci szybko skorzystać z jej szerokich możliwości sama konfiguracja jest błyskawiczna , a Ty możesz przypisywać swoim pracownikom numery, nawet przy dużej rotacji. Dzięki temu działasz sprawniej i skuteczniej.

Centrala IP PBX jakie usługi może Ci zapewnić?

Zakres usług, jakie może zaoferować Ci operator, jest dostosowywany do Twoich potrzeb. Dzięki temu, że jest ich sporo, masz możliwość skorzystania z lepszej niż do tej pory komunikacji i tym samym poprawienia komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również lepszej obsługi klientów. Na jakie usługi warto szczególnie zwrócić uwagę?

  • Możliwość tworzenia kont telefonicznych i przypisywanie numerów pracownikom. Wraz z tym otrzymujesz oczywiście standardowe możliwości, jakie powinna zapewniać wirtualna centrala telefoniczna, takie jak przekierowywanie połączeń, poczta głosowa czy obsługa połączeń alarmowych.
  • Wirtualne faxy , które obsługiwane będą przy pomocy strony internetowej dzięki nim możliwe jest np. wysyłanie faxów masowo do wielu odbiorców, co jest rozwiązaniem pozwalającym zaoszczędzić mnóstwo czasu.
  • Drzewa zapowiedzi głosowych dzięki nim, dzwoniący do Ciebie klient, będzie mógł za pomocą przycisku w telefonie ustalić cel rozmowy. Dzięki temu szybko trafi do odpowiedniego pracownika.
  • Kolejkowanie połączeń szczególnie przydatne przy bardzo wielu połączeniach. Dzięki temu klient dowie się, że musi chwilę zaczekać na swoją kolej.
  • Organizowanie konferencji głosowych dla wielu osób jednocześnie i w tym samym czasie. Idealne do narad, burz mózgów, a nawet krótkich, błyskawicznych szkoleń.
  • Nagrywanie połączeń zarówno tych przychodzących, jak również wychodzących, a do tego możliwość ich późniejszego, błyskawicznego wyszukiwania.
  • System call center to klucz do poprawy jakości obsługi klientów i jednocześnie rozwiązanie, które pozwoli Ci skupić się na podstawowych celach działalności.
  • Click2Talk dzięki tej opcji, klient znajdujący się na Twojej stronie, będzie mógł jednym kliknięciem połączyć się z pracownikiem. Bez konieczności instalowania specjalnego oprogramowania!

Oczywiście to tylko najważniejsze usługi, jakie daje Ci centrala PBX musisz wiedzieć, że jest ich o wiele więcej i to, z których będziesz korzystał i które wykorzystasz do rozwoju swojego biznesu, zależy wyłącznie od Ciebie.

Centrala IP PBX czy warto?

Jeżeli zależy Ci na oszczędnościach, a także sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej jak najbardziej warto. Sam widzisz, że liczba usług, jaką otrzymujesz, a także korzyści, jakie daje Ci wirtualna centrala telefoniczna, jest bardzo wiele. A wszystko to w naprawdę korzystnej cenie. Dzięki temu centrale i telefony VOIP cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów biznesowych na całym świecie. Dołączysz do nich?

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

suwalkinews_kf