15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta. Wszyscy jesteśmy konsumentami, codziennie zawierając mniejsze lub większe umowy zakupu towarów lub usług.
Z początkiem tego roku weszły w życie znaczące zmiany w przepisach ”konsumenckich”. Podstawowa zmiana dotyczy przeniesienia przepisów regulujących uprawnienia konsumentów w razie stwierdzenia wady towarów z kodeksu cywilnego do ustawy o prawach konsumenta.
Z okazji Dnia Konsumenta Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaprezentował nową odsłonę portalu: prawakonsumenta.uokik.gov.pl
Na stronie usystematyzowano zmiany w przepisach, zaktualizowano treści, wyeksponowano informacje o reklamacji i pomocnych instytucjach, udostępniono nowe materiały do pobrania.
Zachęcamy do odwiedzenia tej strony i zapoznania się z nowymi uprawnieniami czy obowiązkami przedsiębiorców.
Wszystkim mieszkańcom naszego powiatu życzymy bezpiecznych transakcji, rzetelnych usługodawców i sprzedawców a także przypominamy o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawach konsumenckich u Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Suwałkach osobiście, telefonicznie pod nr tel. 87 5659277 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z początkiem tego roku weszły w życie znaczące zmiany w przepisach ”konsumenckich”. Podstawowa zmiana dotyczy przeniesienia przepisów regulujących uprawnienia konsumentów w razie stwierdzenia wady towarów z kodeksu cywilnego do ustawy o prawach konsumenta.
Z okazji Dnia Konsumenta Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaprezentował nową odsłonę portalu: prawakonsumenta.uokik.gov.pl
Na stronie usystematyzowano zmiany w przepisach, zaktualizowano treści, wyeksponowano informacje o reklamacji i pomocnych instytucjach, udostępniono nowe materiały do pobrania.
Zachęcamy do odwiedzenia tej strony i zapoznania się z nowymi uprawnieniami czy obowiązkami przedsiębiorców.
Wszystkim mieszkańcom naszego powiatu życzymy bezpiecznych transakcji, rzetelnych usługodawców i sprzedawców a także przypominamy o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawach konsumenckich u Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Suwałkach osobiście, telefonicznie pod nr tel. 87 5659277 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.